Tom Heere van Marquardt Küchen: “We zijn de franchiseformule voor het hogere segment” Eind 2022 opende Marquardt Küchen, een formule binnen De Mandemakers Groep, haar tiende vestiging, in Duiven. Marquardt heeft een bijzondere positie in de markt: een franchiseformule die zich richt op het midden- en hogere segment. We spreken Tom Heere, directeur van de formule, in zijn kantoor in de Marquardt-vestiging te Kaatsheuvel. Lees verder ... |
Door vergrijzing en ver-thuizing Consument kijkt naar luxere apparatuur ‘De klant heeft altijd gelijk’; ook wanneer het gaat om het herkennen van apparatuurtrends. Qudata Markt- & Trendanalyses ondervraagt twee keer per jaar 1.000 consumenten die apparatuur aanschaften naar deze trends. We zetten de meest genoemde trends op een rijtje. Vervolgens kijken we naar enkele voorbeelden van innovaties, waarmee producenten hierop inspelen. Lees verder ... |
Keuze voor kwaliteit en maatwerk Vooral retail vraagt om ‘Made in Holland’ Het grote succes van Nederlandse keukens is niet zo zeer het resultaat van een vraag van de consument, maar vanwege de keuze vanuit de keukenretailer. En natuurlijk is het ook de creativiteit en de inspanning van de Nederlandse producenten die deze retailers de juiste producten kunnen bieden. “Een bekende Nederlandse naam werkt zeker mee aan de groei.” Lees verder ... |